Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, hasılat ve ilgi alanları üzere bileğçalışmakenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz için farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, muvafık maliyette suni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas sahiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana artık “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban nöbetçi eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş proseslerini bileğçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma uyma fail yıllarda internet şehir çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir çehre olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir mevzu daha var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çtuzakışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda başlayıp şirketin başlıca finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin dönem zarfında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli taçınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, sonunda istenilen akıbetları vermemektedir.